Технічна рада Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів створена відповідно до Положення про Сіверсько-Донецьке басейнове управління водних ресурсів і діє з 2007 року, як консультаційно-дорадчий орган для вирішення питань управління водними ресурсами на територіях Харківської, Донецької та Луганської областей.
Технічна рада Сіверсько-Донецького БУВР у своїй діяльності керується:
- Конституцією та Законами України;
- актами та дорученнями Президента України;
- нормативно-правовими актами Кабінету Міністрів України;
- нормативно-правовими актами Державного агентства водних ресурсів України;
- Положенням про Сіверсько-Донецьке басейнове управління водних ресурсів;
- Положенням про технічну раду Сіверсько-Донецького БУВР.
Головним завданням технічної ради є реалізація комплексної науково-технічної політики, спрямованої на впровадження кращих світових досягнень у сфері розвитку водного сектору, управління, використання та відтворення поверхневих водних ресурсів в межах діяльності Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів.
Технічна рада на своїх засіданнях розглядає актуальні технічні та екологічні питання щодо розвитку водного господарства, охорони й відтворення поверхневих водних об’єктів, підтримання у належному технічному стані об’єктів державного водогосподарського комплексу.
Технічна рада складається зі спеціалістів Сіверсько-Донецького БУВР та керівників його структурних підрозділів, а також залучених (у разі потреби) представників проєктних організацій та наукових установ. Головою технічної ради є начальник Сіверсько-Донецького БУВР.
Із часу створення технічної ради проведено 135 засідань, рішення яких прийнято до виконання, в тому числі: у 2007 р. – 7 засідань; у 2008 р. – 10 засідань; у 2009 р. – 6 засідань; у 2010 р. – 5 засідань; у 2011 р. – 6 засідань; у 2012 р. – 6 засідань; у 2013 р. – 7 засідань; у 2014 р. – 6 засідань; у 2015 р. – 6 засідань; у 2016 р. – 13 засідань; у 2017 р. – 9 засідань; у 2018 р. – 6 засідань, у 2019 р. – 9 засідань, у 2020 р. – 10 засідань, у 2021 р. – 3 засідання, у 2022 р. – 4 засідання, у 2023 р. – 11 засідань, у 2024 р. – 11 засідань.