За 2024 рік до Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів надійшло 23 запити на отримання публічної інформації, з них 3 – від громадян, 2 – від громадських об’єднань; 5 – від засобів масової інформації (1 з яких від іноземного ЗМІ); 13 – від установ та організацій. Усі 23 запити отримано на електронну скриньку Сіверсько-Донецького БУВР.
Запитувачі порушували питання щодо стану водних об’єктів та виконання їх інвентаризації; моніторингу якості вод та характеристик стану водних ресурсів, прогнозу екологічного стану водних об’єктів на території місцевих територіальних громад; заходів, що вживаються для збереження водних об’єктів та очищення водойм у м. Харків та Харківській області, тощо.
Представники медіа звертались з проханням сприяти написанню журналістських матеріалів на теми екологічної ситуації та забруднення річки Сіверський Донець внаслідок повномасштабного вторгнення рф; розмінування водних об’єктів та ПЗС; стану водойм на Донеччині, тощо.
Відповіді за запитами на інформацію було надано запитувачам відповідно до компетенції Сіверсько-Донецького БУВР у межах вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Завантажити форму запиту (у форматі .pdf)
Запит (заповнену форму) на отримання публічної інформації можна надіслати:
Сіверсько-Донецьке басейнове управління водних ресурсів:
- на поштову адресу: 84122, м. Слов'янськ, Донецька область, вул. Торська, 35;
- на електронну адресу: sdbuvr@gmail.com;
- телефоном/факсом: (06262) 2-78-94.
За 2024 рік до Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів надійшло 9 звернень громадян, з яких 3 – надіслано поштою; 6 – електронною поштою (5 з яких перенаправлено від органів влади).
5 звернень громадян порушували питання про водні об’єкти, а саме: про внесення водного об’єкту до геопорталу; про самовільне створення штучного водного об’єкту; про аварійний стан греблі на річці Казенний Торець; про відсутність руху води та пересихання русла річки Бакай (р.Сорищі).
4 запитувачі зверталися з проханням про надання довідки заробітної плати для отримання належного пенсійного забезпечення.
Усі звернення прийнято та розглянуто у відповідності до Закону України «Про звернення громадян» з подальшим повідомленням громадян про результати розгляду їх звернення.