Професійному святу – Дню хіміка, що відзначається останньої неділі травня, – присвячувалось засідання круглого столу, до участі в якому долучився і начальник Сіверсько-Донецького басейнового управління водних ресурсів Сергій Трофанчук.
Онлайн-захід на тему: «Сучасність та перспективи хімічної промисловості Донецького регіону» був організований Слов’янським фаховим коледжем індустрії та фармації, з яким Сіверсько-Донецьке БУВР пов’язує багаторічна плідна співпраця з питань професійної підготовки хіміків та екологів.
Участь у заході узяли викладачі, студенти та почесні гості – ректор Українського державного хіміко-технологічного університету, член-кореспондент НАН України по відділенню хімії Костянтин Сухий, керівники підприємств області, на яких працюють випускники й проходять практику студенти коледжу.
Під час заходу було проаналізовано сучасний стан хімічної промисловості України та підприємств Донеччини, для яких готують фахівців у коледжі – механіків, технологів, екологів. Обговорювалися проблемні питання, що виникли внаслідок повномасштабного вторгнення російської федерації: робота підприємств в умовах релокації та перспективи діяльності, пошук нових баз проходження виробничих практик для студентів.
Начальник Сіверсько-Донецького БУВР Сергій Трофанчук поінформував присутніх про діяльність Сіверсько-Донецького БУВР в умовах воєнного стану, результати державного моніторингу поверхневих вод за даними лабораторії моніторингу вод Східного регіону, про негативні наслідки військових дій для водних ресурсів регіону і шляхи їх подолання, а також представив План управління річковим басейном Дону як стратегічний документ для досягнення доброго стану вод.
Учасники засідання зазначили, що повоєнне відновлення промисловості країни буде напряму залежати від потужностей хімічної галузі Донеччини та потребуватиме висококваліфікованих техніків-технологів, екологів-лаборантів, механіків з експлуатації та ремонту обладнання. Спільне завдання закладу освіти і підприємств-роботодавців – забезпечити високий рівень підготовки молодих фахівців.